Sivut

13.8.2012

Viimeinen lomapäivä...

Huomenna kouluun, wohoo! Toisaalta oon aika ilonen, kun en oikein kerinnyt/päässyt tapaamaan kavereita ja hirveesti piti tehdä kotihommia lähes joka päivä. Onneks mun kolme leiriä + neljäs, kun vanhemmat oli siellä Inarilla. Kesällä sattu ja tapahtu, kaaduin ekan kerran skopallakin! Eihän sitä kyllä kaatumiseksi voi kutsua, mutta polveen mukavat ruhjeet, maalipinta hieman kärsi ja vasen peili lähti kierteestä. Peili ja polvi on korjattu, mutta vieläkään ei ole tullut noustua koneen selkään. En mä sillä ajamista pelkää, mutta ei ole tullut oikeen tilaisuutta sillä ajella - ehkä hieman jännittäisin ja jos tää ajamattomuus kestää kauan, saattaa olla että alan pelkäämäänkin. Eli äkkiä hommaamaan tilaisuutta mopolla ajamiseen!

Tässä on tullu myös kerättyä rahaa uuteen puhelimeen. Oon haaveillu samsung galaxy S III, mutta S II mulle sitten varmaan tulee. Vielä pitäs päättää ottasko mustan vai valakosen ja sit hirvee työ päättää millaset kuoret ottais. Hirveesti vaihtoehtoja ! [Klick]

Ja sitten kuvia parilta viime viikolta ;






heiteltiin leipäkiviä :)


:3

3 kommenttia:

  1. äähhähähähähähähähäh, repesin nuille leevin kuville !! :'3 ihan mursu ja psyko..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, en tiiä mikä sille oikeen tuli, noita kuvia on ainakin sata :D Se on ruennu hieman muistuttaa Hipsua, se teki aina noin, niiko tossa alimmassa kuvassa :D Mut onhan ne puolisisaruksia :D

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista