Sivut

12.5.2012

Siivouspäivä

Hihii, heräsin tänään vasta kahdeltatoista. Ei väsyttäny yhtää tai mtn. :) Luin site vielä tunnin kirjaa - Smaragdi Atlas (NÄLKÄPELIT, KAIKKI KOLME OSAA ON JO LUETTU!! HÄPII !! ), ja menin site syömää aamupalaa. Koko päivän on ollu ilma tällästä ; sataa > aurinko paistaa > meet pihalle > alkaa sataa > meet sisälle > sade loppuu > viduddaa -.-




Oon sitten yrittäny siivoilla mun huonetta ja nyt ois meikeistä puolet heitetty roskii ja loput, öö... järjestelty ? Nojaa... =D Vielä pitäs toi lattia raikata + vaatekaappi. Varmaan puolet vaatteista lähtee, ko en oo niitä pitäny + sit pitäs muuteki näitä rojuja heittää menee. Mulla on liikaa koriste-esineitä ja kaikkee leluja täällä, kon en oo niitä raaskinu heittää poies. Ne koristaa ja pölyttää mun huonetta =D Huomasin kans, et mulla on paljon kenkiä, nams ! Kerkeenköhän käyttää kaikkia kesällä. :D





Oon myös ettiny itelleni netistä rippimekkoa, auttakee ! En löydä mistään ja jos löytyy nii se on liian kallis tai sit sellasta ei löydy kaupasta, jotta sitä vois käydä sovittamassa. Tää on ärsyttävää -.-

Nii ja oon myös yrittäny olla ahkera mopo-opiskelija. Joo, toi kirja on tylsä. Ja kuinkahan monta kertaa oon meinannu nukahtaa teoriatunnille ? Vielä pitäs keskiviikkona yks tunti käydä ja sit saisin suorittaa jo teoriakokeen. Jännitän jo nytten =D Ja sitten ajotunneille ja inssi. Kyl mulla pitäs ennen ysiluokan alkua olla jo se kortti ja mopo, toivotaan ! :)


nuuteli, nam !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti